Ana içeriğe atla

Love Eat Deserve

 Birkaç gün içinde dööön ne olur. Bu şarkıyı en son ne zaman dinledim hatırlamıyorum ama hatırladım.

Bıraktığın gibi burdayım. Aynı ben sanki. 1 senedir bloğa kelime yazmamışım. 2 kere filan bi girdim ne yazmışım diye. Eskiden blog yazmak, yada sadece başlı başına yazmak çok hoşuma giderdi. Bloglara bakıp benimkini de şöyle böyle yapayım diye başına oturur mesai harcardım. Demek ki bundan keyif alıyordum. 

Keyif almak.

İnsan neyden keyif alır? Yemek yemek, çikolata yemek, seks yapmak, muhabbet, okumak, spor filan. Bir sürü şey var dimi.

Bir süredir hatta uzunca bir süredir keyif alarak yaptığım pek bişey yok. Eskiden sık sık dans ederdim. Gerçekten dans ederken mutlu hissediyordum. 

Ay mutlu olmak istiyorum ya. Tamam kimse söz vermedi bize dünyaya gelirken filan okey ezberledik de, biraz mutlu olmak istiyorum. Yemek yerken mutlu oluyorum ben. Yemek de demeyeyim de şekerli tatlı şeyler.

Spor yapmayı da seviyorum şimdi o eksik kalmasın. Kardiyo değil ama.

Bikaç gündür düşünüyorum. Hani şu bedenini sevmek dinlemek filan. Nasıl oluyo nasıl yapılıyo bu şey? Gerçekten merak ediyorum çünkü benim kilo probleminin altında üstünde bi yerde biliyorum. Var bişey hissediyorum. O kadar çok başa döndüm ki bu konuda. Kaçırdığım bi yer olmalı. 

Bu binge eating mi duygusal yeme mi bilmiyorum. Ne zaman gerçekten bi süre istekli kararlı ve dengeli gitsem bi noktada bu yerle bir oluyor. Eğer bi problem varsa ki var belli ki onunla tanışmak istiyorum artık çünkü işin ucu bi şekilde sadece mutlu olduğum şeye, tatlı ve kalorisi yüksek dostlarıma çıkıyo. Şuan a da böyle hissediyorum. İşimi sevmiyorum. Çıkamıyorum da çünkü o paranın hesabıma yatması gerekiyor. Yani  hayatımda kendime izin verip mutlu olduğum en büyük yer bu yemeler çikolatalar filan işte. Haaa şey de var tok olsam da doysam da sevdiğim bi yemeğin 2. tabağını da, midemi rahatsız etse de yemem.

Demek ki yemek olayının benim mutsuzluğumla bi ilişkisi var. Bi türlü panzehir gibi düşünebiliriz. İşinde mutsuz bi kızın eve geldiğinde, kendine bu haftayı atlattın kızım sana helal olsun işte ödülün ! Hakettin bu kadarını olsun hakettin bencesi. Hep böyle diyo iç sesim. Olay sadece iş de değil. Ama bi parçası. Koca bi parça. Love olaylarına şimdilik girmeye gerek yok. 

DOLAR 18 btw

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevgi bekleyen sana

 Sana hep iyi davrandım. Evet, karşılığını bekledim ama alamadım. İyi birşeyler ekersem iyi sonuçlar alırım diye ümit etmiştim. Sende nankörce davrandın. Bugün yaptığın bardağı taşırdı. Aldığım iyi bir haberi samimiyetle karşılamama ve sevinmeme engel oldun. Benim içimdeki samimi duygularımı zedeledin ki onlar insanlığıma dair ona ait biricik duygularımdı. Onlara hergün zarar veriyorsun. Dengesizsin ve öngörülemezsin. Bu dengesizliklerin yüzünden tüm zamanımı ve enerjimi sana ayırır oldum. Sense görmediğin sevginin bedelini bana ödetmeye kalktın. Kabul edip yolumuza devam etmemize müsade etmedin bir türlü. İkna edebilmek için hep anlayışla yaklaştım ve seni duymaya çalıştım ama sen beni histerik birisine dönüştürdün. Senin sevilmemenin  suçlusu ben değilim. Seni sevmeye çalıştım. Mutlu olmanı gözetledim hep. Kötü davransam bile geri döndüm ve seni onardım. Sense o sevgi açlığının öfkesiyle beni her seferinde yendin, beni alt ettin.  Bu bi başarı değil çünkü seni artık yalnızlığına terk