Ana içeriğe atla

6 Şubat 2023

 Kahramanmaraş, Hatay, Malatya, Adıyaman, Diyarbakır…

6 Şubat Pazartesi sabahı işe gitmek için uyandım. Telefonumu şarja taktım, üzerimi giyindim çıkmadan önce instagrama girdim nedense. Arkadaşım bi paylaşım yapmış, Geçmiş olsun Türkiye. O gece Twitter’ımı kapatmıştım sanıyorum noldu diye mesaj attım ve Twitter a girdim. Deprem olmuş. Anlayamadım. Bi sürü şehir yazıyor? Ne oluyor diyorum. Bi yandan saate bakıyorum işe geç kalıncam diyorum. Evden çıktım. Metrodan inince haberlere bakmaya başladım.

Gördüklerime inanamadım. İnanamıyorum. Şuan hala inanamıyorum. Yerle bir olan şehirler, enkaz altında kalan insanlarımız, sevdikleri için çırpınanlar. Kimse yok, yardım yok. Kimseler yok .

Üst üste 9 saat araya 7 buçuğun üstünde deprem oldu. 

Bugün 3 gün bitti. Kurtarılanlar oldu. Ve sevdiklerini toprağa gömenler. Hala bi umut bekleyenler ve belki sevdiklerinin naaşlarını bekleyenler. Kabus, kaos, soğuk açlık. Hemen hemen hepimiz herkes yardım ettik ediyoruz.

Ben burdan yaşadıklarımı anlatmakta güçlük çekiyorum ama bu olanlar kayıtlı olsun istiyorum bi yerde.

İstanbuldan korkuyorum dostlarım. Korkuyorum. Bu depremler yıkımı önlenebilir depremlerdi. Önlem ve tedbir alınmayan.

Tedbir almak için daha ne gerekiyor? Yaşamak istiyorum. Sevdiklerim insanlarım yaşasınlar istiyorum. 

Söyleyin, yetkilileri harekete geçirmek için ne yapalım? Her gün bi korkuyla geçiyor şuan. Endişeliyim. Herkes endişeli.

Yaşananlar öyle acı öyle şok edici ki tanımlamamak anlatmak benim için bu kadar zorsa, orada bu trajediyi yaşayanlar ne yapsın. 

Öylesine üzgünüm. Çok acı. Acılardan bıktım bu ülkede. 

Dua ediyorum dostlarım. Ülkem için dua ediyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevgi bekleyen sana

 Sana hep iyi davrandım. Evet, karşılığını bekledim ama alamadım. İyi birşeyler ekersem iyi sonuçlar alırım diye ümit etmiştim. Sende nankörce davrandın. Bugün yaptığın bardağı taşırdı. Aldığım iyi bir haberi samimiyetle karşılamama ve sevinmeme engel oldun. Benim içimdeki samimi duygularımı zedeledin ki onlar insanlığıma dair ona ait biricik duygularımdı. Onlara hergün zarar veriyorsun. Dengesizsin ve öngörülemezsin. Bu dengesizliklerin yüzünden tüm zamanımı ve enerjimi sana ayırır oldum. Sense görmediğin sevginin bedelini bana ödetmeye kalktın. Kabul edip yolumuza devam etmemize müsade etmedin bir türlü. İkna edebilmek için hep anlayışla yaklaştım ve seni duymaya çalıştım ama sen beni histerik birisine dönüştürdün. Senin sevilmemenin  suçlusu ben değilim. Seni sevmeye çalıştım. Mutlu olmanı gözetledim hep. Kötü davransam bile geri döndüm ve seni onardım. Sense o sevgi açlığının öfkesiyle beni her seferinde yendin, beni alt ettin.  Bu bi başarı değil çünkü seni artık yalnızlığına terk